Електронний кабінет платника податків не працює або виявлені проблеми в роботі

Як потрібно діяти користувачу сервіса Електронний кабінет платника податків, якщо він виявив технічні або інші помилки у роботі? Роз'яснює ДФС ("ЗІР", розділ 104.3).

Згідно з матеріалами від податківців, користувач, якщо він помітив помилку, може надіслати повідомлення через Електронний кабінет. Для цього потрібно зайти у приватну частину, знайти меню "Листування з ДФС", сформувати та надіслати електронного листа про виявлені помилки за своїм місцем обліку. 

Після відправки, листу буде надано вхідний реєстраційний номер та відмітка про дату реєстрації листа в ДФС, про що автору буде повідомлено протягом 1 робочого дня. 

Відповідь від ДФС буде надіслана на адресу електронної пошти, яка була зазначена у зверненні або поштою у строк, визначений законодавством.

 

Четверг, 23 Август, 2018

Возможно вас заинтересует:

Материал подготовил Леонид Кузнецов