Инструкции по работе с демо-версией Арт звит плюс

В даній інструкції детально описаний повний процес реєстрації розрахунку коригування від його створення продавцем до реєстрації покупцем(контрагентом). Хочемо звернути Вашу увагу на те, що цей процес можна здійснити не маючи ліцензії «Арт-звіт плюс» і використовуючи ключі різних АЦСК (в даній версії ми додали підтримку ключів АЦСК Україна і УСЦ).
Для зручності розуміння де яка сторона ми використали різні інтерфейси операційної системи.
Жовтий та гірчичний кольори – Продавець.
Блакитний (стандартний стиль ОС Windows) – Покупець (контрагент).
1. Скачати й встановити програму Арт-Звіт плюс по посиланню ]]>http://files.masterkey.ua/V4/ArtZvitPlus_Setup_Full.zip]]>
2. Перемістити сертифікати в сховище сертифікатів (за замовчуванням “C:\Certificates”)
3. Запустити програму і задати пароль для входу

4. Відкривається вікно майстра створення підприємства. Необхідно натиснути кнопку «Далі».

5. На кроці ¼ вкажіть код підприємства, котре бажаєте додати в програму і натисніть «галочку».

Перед Вами Відкриється форма внесення ключів і сертифікатів:

- Якщо ключ знаходиться на файловому носії, підключіть його до ПК і виберіть «Тип носія» - «Файловий носій», де «Назва носія» - Буква під якою підключений носій з ключем (файл ключа має знаходитись в кореневому каталозі носія), «Пароль захисту особистого ключа» - Ваш пароль від ключа.

- Якщо ключ знаходиться на жорсткому диску:

Натисніть кнопку «Оновити» та вкажіть шлях до нього:

- Якщо ви користувач АЦСК Україна:

Натисніть кнопку «Оновити» і вкажіть шлях до каталогу з ключами. Вони мають знаходитись на жорсткому диску.

Важливо! Ключі і сертифікати мають знаходитись в одному каталозі. Детальніше:

- Ключ підпису і сертифікат підпису(обов’язково)

- Ключ шифрування і сертифікат шифрування співробітника (обов’язково для обміну між контрагентами)

6. Відкрийте Сервіс –> Загальні параметри –> Параметри підприємства –> Контрагенти -> Створити новий запис:

7. Вікно створення Контрагента.

Створення Розрахунку коригування.

1. Переведіть фокус на вікно «Податкові накладні» і натисніть на кнопку створити

2. Виберіть період і форму для створення РК. Виберіть ії зі списку: (Необхідно поставити галочку зліва від її коду)

3. Якщо фокус був встановлений на вікні «Список Звітів», то Розрахунок коригування можна знайти наступним чином:

4. Для зручності заповнення розрахунку коригування його можна розгорнути:

5. Після заповнення розрахунку коригування його слід зберегти і підписати. Після збереження звіт з’явиться у списку і його можна буде підписати.

Після підписання статус розрахунку коригування зміниться на «Готовий до відправки»

6. Перевірити власні підписи можна визвавши контекстне меню і вибрати: «Перевірити підпис».

7. Відіслати розрахунок коригування контрагенту можна декількома шляхами:

Відправка через електронну пошту (її слід задати в параметрах контрагента)

Статус розрахунку коригування зміниться на «надіслано»

Відправка через сервіс обміну з контрагентами:

Якщо не встановленні сертифікати контрагента, то програма запропонує створити запит на отримання сертифікатів:
 

Також вам слід надіслати контрагенту власні сертифікати.

Зробити це можна за допомогою: Обмін -> Надіслати сертифікати організації контрагентам
 
Повідомлення від контрагентів а також відправлені ним можна переглянути натиснувши кнопку «Обмін з контрагентами». Якщо ви матимете нові повідомлення то на ній з’явиться позначка із кількістю повідомлень.

Коли контрагент відправить Вам свої сертифікати ви можете їх обробити наступним чином:

Після обробки сертифікати контрагента додаються до нього автоматично. Для того, щоб відправити розрахунок коригування контрагенту в контекстному меню розрахунку коригування виберіть:

Відіслати->Контрагенту

«Стан обміну» розрахунку коригування зміниться на «Надіслано»

8. Обробка розрахунку коригування контрагентом

Тут також існує декілька варіантів як і з відправкою:

- По електронній пошті

Після того як продавець відправить Вам розрахунок коригування ви можете натиснути кнопку «Отримати повідомлення»

Або зачекати поки Арт-Звіт Плюс автоматично перевірить Вашу електронну пошту і імпортує розрахунок коригування. Після цього розрахунок коригування з’явиться в списку «Податкові накладні»

Через сервіс обміну з контрагентами

Для того, щоб отримати розрахунок коригування необхідно обмінятись сертифікатами. Якщо у Вас є запит на отримання сертифікатів, то необхідно натиснути на кнопку «Обмін з контрагентами» та натиснути на «галочку»
 
З’явиться схови

ще сертифікатів. Необхідно вибрати сертифікати та натиснути кнопку «Обрати»

Коли продавець відправить Вам розрахунок коригування його слід прийняти через «Обмін з контрагентами»

Обробка розрахунку коригування

Після перегляду розрахунку коригування його слід підписати і перевірити підписи

Статус розрахунку коригування після підпису зміниться на «Готовий до відправки» і буде підписаний з двох сторін (продавцем і покупцем).

Для відправки розрахунку коригування в ДФС необхідно в контекстному меню вибрати: Відправити -> До ДПІ або натиснути кнопку «Відіслати»

Для отримання податкових накладних та розрахунку коригування з ЄРПН слід виконати наступні дії:

СКАЧАТЬ ИНСТРУКЦИЮ В ФОРМАТЕ PDF

Возможно вас заинтересует:

Материал подготовил Леонид Кузнецов