Обновления программ электронной отчетности.

Внесены изменения в Порядок применения ЭЦП бюджетными учреждениями

Кабмін Постановою від 08.09.2015 р. № 675 вніс зміни до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності.

Зокрема,  в новій редакції зазначено , що для вчинення правочинів установа застосовує електронний цифровий підпис, що ґрунтується на посиленому сертифікаті відкритого ключа.

Установа отримує на договірних засадах послуги, пов’язані з електронним цифровим підписом, від акредитованих центрів сертифікації ключів. У разі коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів. 

Генерація особистого та відкритого ключів здійснюється підписувачем в акредитованому центрі сертифікації ключів, що обслуговує установу, або безпосередньо в установі з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису. У разі потреби під час генерації особистого та відкритого ключів підписувачеві надається допомога персоналом відповідального підрозділу (працівником) або персоналом акредитованого центру сертифікації ключів із дотриманням вимог щодо недопущення ознайомлення з особистим ключем підписувача осіб, що надають таку допомогу.

Підписувач використовує у процесі виконання своїх посадових обов’язків лише особистий ключ, отриманий відповідно до цього Порядку. Використання особистого ключа у випадках, не пов’язаних з діяльністю установи, забороняється.

Після припинення виконання підписувачем посадових обов’язків, для яких генерувалися особистий та відкритий ключі, підписувач або установа звертається до акредитованого центру сертифікації ключів для скасування посиленого сертифіката його відкритого ключа, а особистий ключ знищується методом, що не допускає можливості його відновлення.

Підставами для блокування та/або скасування посиленого сертифіката відкритого ключа підписувача є:

  • звільнення з посади;
  • переведення на іншу посаду;
  • відсторонення від виконання повноважень за посадою;
  • смерть працівника;
  • набрання законної сили рішенням суду про оголошення працівника померлим, визнання безвісно відсутнім, недієздатним, обмеження його цивільної дієздатності;
  • подання заяви на блокування та/або скасування сертифіката у зв’язку з підтвердженням факту компрометації особистого ключа;
  • зміни інформації, необхідної для отримання послуг, пов’язаних з електронним цифровим підписом.

Підписувач для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Передача особистих ключів іншим особам забороняється.

Источник: ]]>http://dtkt.com.ua/]]>

Среда, 16 сентября, 2015

Похожие материалы

Изменения в интернет - сервисе СОТА: новый интерфейс и функциональные доработки

Уже в августе месяце пользователи "СОТА" могли заметить изменения в интерфейсе. Разработчики сообщают, что в обновления выполнены согласно последним тенденциям развития веб - приложений, построения программного интерфейса и, разумеется, были учтены и желания пользователей.

OPZ (Система формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності) 1.35 от 05.07.2016

05 июля 2016 года вышло очередное обновление OPZ 1.35

Этот установочный пакет "Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку  податкової звітності" может использоваться как для первой установки, так и в качестве обновления уже установленной программы до версии 1.35.

После установки обновления нужно проверить "Cправочник документов":  
В меню "Довідники" - "Довідник документів" - либо слева поставьте "птичку" отметив все отчеты, либо выберите все нужные вам отчеты и отметьте их "птичкой"
 
В этой версии ОПЗ есть отчеты по Единому социальному взносу (ЕСВ)

Новые формы отчетности по ЕСВ в IFIN

Сообщаем, что в сервисе iFIN теперь также доступны новые отчетные формы по ЕСВ (приказ Мінфіну від 11.04.2016 № 441 "Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"): 

Особенности подачи нового отчета по ЕСВ в Сонате

  1. Новые форматы ЕСВ разработаны по аналогии с другими налоговыми отчетами, поэтому они разделяются в соответствии от типа респондента (J - для юридических лиц, F - для физических лиц) и имеют чаркод, подобный ДФС (например, J3000410).

Квитанция на отчет по ЕСВ с ошибкой: "не соответствует стандарту XML (ошибка структуры)"

Обращаем Ваше внимание, что пользователи получают от ГФС квитанции с текстом ошибки "Не соответствует стандарту XML (ошибка структуры)". Данная ошибка связана с тестированием новой формы отчета ЕСВ на приемном шлюзе ГФС.