Невідома помилка (65535) в Електронному кабінеті

Іноді трапляється так, що при спробі авторизації в Електронному кабінеті платника виникають такі повідомлення:

  1. Невідома помилка (65535)
  2. Виникла помилка при встановленні налашувань CMP-сервера: (65535)

Давайте спробуємо розібратися, що робити в цій ситуації.

1. Проконсультуйтеся в ДПС

Перше, що можна зробити, це зателефонувати на гарячу лінію ДПС. Телефон для консультацій з питань використання ЕЦП: 0-800-501-007. Можливо в даний момент часу ведуться роботи з електронним кабінетом і можна просто спробувати відновити роботу пізніше.

2. Спробуйте очистити кеш в браузері

  1. Можна спробувати очистити історію браузера.

    1. Для Google Chrome:

      1. Відкрийте Chrome на комп'ютері.

      2. У правому верхньому куті екрана натисніть на значок "Налаштування та управління Google Chrome".

      3. Виберіть Історія ...

      4. Натисніть Очистити історію. ...

      5. У меню виберіть, за який період потрібно видалити дані.

        как очистить историю в хром

        1. Радимо видалити історію браузера, а також зображення та інші файли, збережені в кеші

    2. Для FirexFox

      1. Зверху в браузері треба натиснути на кнопку Firefox і відкрити Журнал, де слід вибрати "Видалити недавню історію".

      2. Тут варто вибрати ту частину історії, яку Ви бажаєте видалити. Для точності, можна клацнути по стрілці, що поруч з пунктом "подробиці", і вибрати ті пункти, що будуть видалені.

      3. І на завершення натисніть на кнопку"Видалити зараз".

      4. Після чого вікно закриється і буде виконана процедура видалення файлів, що ви вибрали.

  2. Можна просто спробувати здійснити вхід через інший бразуер. Наприклад, якщо користуєтеся Firefox, то спробуйте зайти через Google Chrome і навпаки.

3. У чому ще може бути проблема?

Так як іноді в помилці зазначено "Виникла помилка при встановленні налаштувань CMP-сервера", а CMP-сервер (як відомо) є сервером управління сертифікатами і він для кожного АЦСК свій. Тобто АЦСК Україна має свій CMP-сервер, а АЦСК Майстеркей - свій. Помилка 65535 може бути пов'язана з доступністю цих серверів (в такому випадку потрібно буде просто почекати). Або ж ви використовуєте НЕ свій АЦСК при вході.

Ще така "Невідома помилка 65535" може виникати, якщо у вас є одночасно діючі ключі ЕЦП. Наприклад, ви отримали нові ключі ЕЦП, але при цьому старі залишаються ще діючими, і ви їх з якоїсь причини не заблокували. В цьому випадку потрібно спочатку скасувати старі ключі та відновити спроби користування Електронним кабінетом.

Пятница, 17 Апрель, 2020

Материал подготовил Леонид Кузнецов