4. Відкривається вікно майстра створення підприємства. Необхідно натиснути кнопку «Далі».
5. На кроці ¼ вкажіть код підприємства, котре бажаєте додати в програму і натисніть «галочку».
Перед Вами Відкриється форма внесення ключів і сертифікатів:
- Якщо ключ знаходиться на файловому носії, підключіть його до ПК і виберіть «Тип носія» - «Файловий носій», де «Назва носія» - Буква під якою підключений носій з ключем (файл ключа має знаходитись в кореневому каталозі носія), «Пароль захисту особистого ключа» - Ваш пароль від ключа.
- Якщо ключ знаходиться на жорсткому диску:
Натисніть кнопку «Оновити» та вкажіть шлях до нього:
- Якщо ви користувач АЦСК Україна:
Натисніть кнопку «Оновити» і вкажіть шлях до каталогу з ключами. Вони мають знаходитись на жорсткому диску.
Важливо! Ключі і сертифікати мають знаходитись в одному каталозі. Детальніше:
- Ключ підпису і сертифікат підпису(обов’язково)
- Ключ шифрування і сертифікат шифрування співробітника (обов’язково для обміну між контрагентами)
6. Відкрийте Сервіс –> Загальні параметри –> Параметри підприємства –> Контрагенти -> Створити новий запис:
7. Вікно створення Контрагента.
Створення Розрахунку коригування.
1. Переведіть фокус на вікно «Податкові накладні» і натисніть на кнопку створити
2. Виберіть період і форму для створення РК. Виберіть ії зі списку: (Необхідно поставити галочку зліва від її коду)
3. Якщо фокус був встановлений на вікні «Список Звітів», то Розрахунок коригування можна знайти наступним чином:
4. Для зручності заповнення розрахунку коригування його можна розгорнути: